Några bilder!

Igår så gjor de vi ju prov, såhär roliga såg dom ut:


Inte speciellt kreativa där va? Ser sjukt tråkiga ut...

I tisdags när jag och My skulle ut och gå så hade jag sett en bild på popcorn och blev jätte sugen. Så när vi kom tillbaka efter promenaden hoppade jag in i duschen och sen stack jag upp och poppade popcorn med smält smör på med My :) Tog även en mugg med turkiskt äppel te, helt klart det godaste som finns!! Vi kollade på Top Model 17 medan vi åt det och det var riktigt gott!!!

Kanske ska unna mig lite ikväll också? Eller om jag äter lite av chokladen som vi köpte med Janeth igår när vi skulle gå hem från VC. Har fortfarande lite ont i armen men jag överlever ;)

Jag brukar inte tänka på vad jag äter, eller ibland gör jag ju det och så men jag räknar aldrig något. Men när det gäller godis så är jag rätt duktig. Har inte ätit lösgodis på jätte länge, äter chips ibland och även en del choklad. Men nu ska jag börja äta popcorn istället, både gott och nyttigt så det gör inget ;) Men chokladen kommer jag nog inte att sluta med, det är för gott :D

xoxo linda