Natti!

Har inte haft tid att skriva något idag. Gick ju och gjorde teori, hade tänkt klara två prov men sen när jag hade klarat den första så visade det sig att den är uppdelad i 3 så då gav jag upp! Ska dit imon igen och då ska jag sätta i alla fall 1 till!
Det är så frustrerande. På provet får man ju ha 53 som minst, och på datorn måste man ha 64 får att bli godkänd. Jag får hela tiden 58 och 62, får ju göra om det hela tiden. Tror jag redan skrivit detta 1 gång?

När jag kom hem läste jag ut Egoboost och efter det planerade jag och My inför morsdag, hoppas hon blir glad :) Sen dammsög jag, och efter det gick jag och klippte gräset. När jag gick där och va i mina egna tankar så kollade jag på min och Mys bil, blev så sjukt sugen och lite extra taggad på att ta det! Ska lyckas!!!

Får se om jag skriver mer imon. Hoppas jag gör det. Tar med mig My till trafikskolan imon så man får lite sällskap! På onsdag gör vi halkbanan, på torsdag vet jag inte och på fredag hänger jag med Elin för hon ska pierca sig, och verkar som att jag hänger med henne hem och sover där, hoppas vädret är bra då :D men det blir nog super bra, men får prata mer om det med henne imon :)

Får väl erkänna att det inte var den bästa klädblandningen :) Men att folk ska glo så förbannat på skorna, seriöst det är 2012, folk borde vara vana -.-'

xoxo linda