The leaves were golden

Har sorterat bilder nu som jag ska lägga upp här, blir inte så speciellt många men alltid något ju. När jag hade gjort klart det så påbörjade jag min debattartikel i NK. Jag vet att det är onödigt att göra den nu när den ska vara inlämnad sista maj, men jag vill ändå göra så. insåg igår att provet i NK - Energi är samma dag som jag har halkbanan så jag får skjuta på provet 1 vecka, men dte löser sig alltid!

Nu hade jag tänkt skriva klart allmän fakta om romantiken i SV så jag är typ halvfärdig med den. Vi får se hur det går med det :) När jag är klar med den så ska jag nog läsa lite teori! Ska försöka hinna med i alla fall 1 avsnitt av The O.C. innan jag somnar ikväll!

Medan jag pluggar så har jag igång Big Brother, hade 3 avsnitt att glo på. Har lite annat att se med men får se när jag orkar med det... Kanske att jag läser lite i HP också! Imon ska vi ju på cirkus, och innan eller efter så ska vi jobba. Sen bussen hem och träffa pappa lite och sen blir det UNF. Får hoppas att det blir kul och att ingen/inga person/er förstör! Men det märker vi då :)

Ska jobba på min design när jag har tid också. Ska i alla fall göra ny header, Elin börjar mobba mig för bilderna så kanske är dags :)

xoxo linda