"Trendiga" klackar

I senaste numret av Chic så listade dom "25 trendigaste klackarna" och jag kan inte annat är dissa det. Jag förstår inte vad det snygga är med skor som har konstiga mönster eller en udda modell.

Vissa av dessa hade jag ALDRIG kunnat ha på mig. Jag föredrar enkla skor, klackar vill jag gärna inte ha i färg eller mönster. Har nästan bara svarta klackar och jag tycker att det är snyggt. Det finns andra klackar som jag tycker är rätt snygga från Din sko, och dom är färgade, men då är det endast i 1 färg och det tycker jag kan vara snyggt.

På bilden där skon har en randig klack, vem fan skulle vilja ha på sig dom? Och jag förstår inte hur det kan vara mode. Det är bara vad jag tycker, när det gäller klackar vill jag ha dom så enkla som möjligt för det tycker jag är snyggast! :)

xoxo linda