Two can keep a secret if one of them is dead

Så, nu är jag nog klar med PP:n men är ganska säker på att det inte är 5 minuter, och det suger lite. Men det är faktiskt rätt svårt att hitta det man behöver om London. Sökte efter traditioner och det var svårare än vad jag hade trott, hittade ingenting?


Hade tänkt gå en runda idag men det hinner jag inte. Måste läsa på mer till provet! Men delar av det tror jag sitter, hope so i alla fall.

Medan jag pluggar så har jag igång BB, det är inget som man behöver följa med så stor koncentration så det funkar jättebra! Har några inspelningar till men tror att någon av dom är på engelska och då vill jag verligen fokusera för den är kul :D
Ska hinna duscha och sån skit med innan jag lägger mig, tur att det är sovmorgon imon känner jag!


Jag idag

xoxo linda