Helgen

Janeth fyller 18 på lördag så vid 00:00 på fredag drar vi ut och firar henne! Jag har inte varit ute en enda gång sen jag fyllde 18, kan bero på att jag inte haft någon kul att gå ut med. På Karl-Oskar dagarna så gick jag och en kompis in på Oléo men det va för att gå på toa och inträdet va gratis, va ute med Janeth annars. Men det är väl ända gången jag va ute, och det räknas knappt.
 
Men det ska bli kul! Kommer vara trött som ett as innan vi ens är i Växjö men skit samma :) Skola på fredag ju, och när den har slutat ska vi på stan lite, måste löpa hårfärg (får lön på fredag så därför jag väntar med färgningen tills dess) och ska även köpa lite sminkborttagning till ögonen och annat skit :) När vi kommer hem så ska håret (utväxten) färgas, ska duscha och så måste vi fixa oss. Kanske att vi gör det i lägenheten istället och har lite förfest där eller så, men vi får se hur vi gör. Kul kommer det bli i alla fall!
 
xoxo linda