Söndag

I fredags drog vi ju ut, men först va det förfest hos oss i lägenheten. Hade riktigt kul faktiskt :) Kul ute med även om vi inte va ute så länge :)
 
Igår åkte vi till mormor, sen hängde jag med min kusin (Julia) hem till henne. Hennes bil strulade så hennes kille och Jacob fick komma och hämta oss. Fick igång den med startkablar 4 gånger, men så fort man tog bort dom så dog hennes bil så vi fick lämna den där. Hemma hos henne så va det jag, Julia, hennes pappa, hennes kille och Jacob och vi kollade på TV. Skönt att bara ta det lugnt :) Tyvärr va det väl inget jättebra på TVn så vi pratade en del, kollade bilar och "bråkade". Hennes pappa lagade mat med, sjukt gott!!
 
Idag så drog jag till Joel och fixade lite med mitt projektarbete. Han + hunden tvingades ställa upp som modeller :)
 
Nu ska jag dricka lite och sen funderar jag på att lägga mig. Studentfest imon men är inte så super taggad, vill ju inte stanna i lägenheten så jag får hålla mig helt nykter så jag kan köra hem på natten. Men men, sånt man får ta! Köper lite läsk och sen klarar jag mig nog! :D
 
xoxo linda