Helgen.

FREDAG: Körde mamma till Växjö runt 6, sen hem och fixa mig. Vid kvart i 8 hämtade vi Joel, sen körde vi till Vislanda för att hämta Julia. Jag, My och Julia skulle på bio och vi såg "Magic Mike" som va väldigt bra. Jag tycker den va rolig och 2 av killarna va ju sjukt snygga så man hade ju lite att kolla på :)
 
LÖRDAG: Vid 5 körde jag och mamma till Smålandsstenar för att träffa vänner. Simon och Joel (syskon) har jag känt nästan hela livet, Simon i 15 år och Joel i 11 år, vi åkte till deras mamma för hon hade gäster och sånt hemma. Riktigt kul för det va längesen vi träffades såhär :) Sen hängde Simon med oss hem, han och jag hämtade My och sen åkte vi till Vislanda för att hämta Robin och Hannes. Vi åkte till McDonalds, men tog med oss maten hem och åt hos Mike. Va hemma vid 3.
 
SÖNDAG: Släktträff vid 11:30 i Vislanda. Dom sa att vi va runt 55 personer på träffen, och då va ju inte alla med, men jag kände inte ens häflten. God mat fick vi i alla fall och det va rätt kul. Gick och kollade på morfar och kusinens gravar, fina blommor hade dom fått :) Märkte att jag saknar morfar, 5,5 år sen nu... Sen gick vi till Gamla mormors grav, fin den med :) Vid halv 4 tiden körde jag My till Robin och jag drog till Mike.
 
xoxo linda