Inspelningar

Har inte kollat på TV på länge så har några inspelningar att kolla på och nu hqar jag 2 avsnitt av X Factor att kolla på och vissa skäms man nästan av att se... Kul att en från Hjortsberga va med igår, ligger precis utanför Alvesta så lite nice, duktig va han med!
 
Janeth hängde med hem, vi fikade och ska tydligen göra det varje eller varannan måndag, mysigt :) Kollade på Hungerspelen också, en av dom filmerna vi hyrde i fredags. Både My och Janeth hade sett den så jag tvingade dom att kolla på den igen. Helt ärligt så trodde jag att den skulle vara bättre, den va helt okej men nådde inte mina förväntningar. Kollade klart på Kvarteret Skatan åker till Laholm eller vad den hette, helt okej den med faktiskt. Det roliga brukar va det som visas i reklamen och lite så va det.
Igår kollade jag på "The women in black" eftersom Daniel Radcliffe är med i den, han som spelar Harry Potter i dom filmerna. Jag är övermesig så jag tyckte den va läskig, men är nog ensam om det. Men nu skulle jag kunna kolla på den utan problem, tror jag. Även den va helt okej, trodde den skulle vara lite bättre men ser ju han mest som Harry Potter så va väl det som sabbade lite. Rätt oväntat slut, enligt mig. Tidigare i veckan kollade jag på "The Vow" och det va bra, lite sorlig på ett sätt.
 
xoxo linda