Dagen.

Sitter i lägenheten med mamma och väntar på att My ska sluta sin praktik för vi ska ta bussen hem tillsammans. Slutade efter lunch men hade utvecklingssamtal 11:45 och det gick riktigt bra, ser lovande ut. Inga fler G:n! Tyvärr missade jag bussen 12:20 så gick på stan med Rickard en stund. Sen fick mamma hämta mig.

Ringde dagis och sa att jag inte kommer imon, är inte helt 100 ännu och barnen är så känsliga så jag börjar nästa vecka igen istället. Det gör att jag kan plugga på historian mycket imon, provet är nämligen på onsdag nästa vecka! Känns säker men lika bra att fortsätta öva. Han sa även att detta va det sista provet, skönt! Men sen blir det muntligt... Men har lyckats förhadla lite.

Vädret är för övrigt riktigt skönt idag! Om det är fint när jag kommer hem så ska jag nog sitta på altanen och läsa lite.

Studentmössorna har kommit men vi har inte fått hämta dom ännu, hoppas vi får det på fredag för jag vill se min :D vad jag vet så är jag den ända som har bokstäverna i silver, alla andra guld. Men jag tycker oftast silver är så mycket finare i övrigt så då ville jag ha det såhär.

xoxo linda