God natt!

Har fått lite gjort idag, men det har gått sakta. Skulle inte gymmat idag, är inte super pigg. Vi vet inte om jag har fått min allergi eller om jag åkt på en lite rejäl förkylning och jag blir sämre under tiden.
Det betyder att jag håller mig hemma imon, alltså ingen Zumba, tycker jag är väldigt tråkigt faktiskt. Ska förbi dagis en liten runda och prata om uppgifterna i media och lämna lappar till föräldrarna om tillstånd att fota deras barn. Sen blir det hem och försöka bli bättre, så då kan man passa på att plugga!

Jag är ingen sån person som bara skiter i allt när jag är sjuk. Visst, hade jag haft typ maginfluensa eller så, då hade jag ju vilat. Men nu är jag hu hemma och har massa tid över så då får man ju passa på att ta tag i skolan.
Va inne på Kissies blogg innan och hon skrev att hon redan tröttnat på skolab och inte riktigt har tid. Det beror ju helt på hur man prioriterar, nu väljer hon träningen före och det tycker jag är fel, man kan skippa träningen en gång och plugga istället för då är man fri sen och behöver inte tänka mer på det under den veckan. Tror jag vet fler som gör så. Tycker det är fel, har man valt att plugga då får man faktiskt göra det också. Vissa människor förstår jag mig inte på... Alls!

xoxo linda