I skolan

Idag blev det ingen försovning, vi kom båda upp i tid och fixade oss. Men när vi ska åka så går bommarna ner och det kommer två tåg, så det blev stopp där ett tag. Jämte motorvägen stog poliserna och samlade in folk, men vi hade tur för dom hade redan fullt där. Men hur dumma är dom? Dom stog på en busshållsplats, vad gör dom när bussen kommer? Det fanns en parkeringsplats lite längre bort där dom inte behövde stå på vägen och riskera sina liv, för en av poliserna stod ute på vägen när vi kom.
 
Har historia nu, fick tillbaka proven och jag blev förvånad, helt klart nöjd! Men han sa att mycket av betyget kommer hänga på den sista uppgiften, vilket jag tycker är fel för vi har haft denna lektionen i snart ett år, känns som att det blir lite bortkastat då. Men vi får hoppas att det går bra, har inte fått uppgiften än så det är svårt att säga hur den blir. Än så länge har vi bara kollat på film.
 
Efter lektionen ska jag äta och sen tar jag bussen hem! Sover hemma inatt för praktiken imon, känns onödigt att åka från Rickard hem till mig, tar nästan 1 timme att köra och så kul är det inte. Men då blir Göran glad, han var överlycklig när jag va hemma lite igår, min bebis!
 
xoxo linda