Måndag

Har inte varit så aktiv här. I lördags åkte jag, My och mamma till mormor för hon fyllde år. Vid 6 skulle vi till församlingshemmet för en kompis hade bjudit dit oss. Det bjöds på 3 rätters och underhållning, det tråkiga var att underhållning bara handlade om Gud. Detta var ett "event", eller en slags välgörenhetsmiddag som kyrkans ungdomsledare skulle anordna. Dom gick sitt 3 och sista år som det och detta var deras avslutning.
 
Efter det stack vi hem och fixade oss för det var fest i Vislanda. En kompis hade fyllt 18, och jag hade faktiskt kul! Drygt ibland och så men trevligt sällskap, träffar ju inte dom så ofta så det var bara kul! Dom skulle tvinga mig att dansa, gick väl sådär. Julia och Mike fick igång mig lite men jag är tyvärr lite stel ^^ Men det kommer väl!
 
Igår packade jag och sen åkte jag till Rickard och stannar där till onsdag. Sen kommer jag igen efter praktiken på torsdag. När jag kom igår så va vi bjudna på mat hos hans ena syster, riktigt gott var det! Va där ett tag och sen stack vi hem igen, kollade på Partaj och sen la vi oss!
 
Idag ska balen och pubrundan betalas. Tycker det är dyrt men vad ska man göra... Nej, nu ska jag försöka jobba lite med!
 
xoxo linda