Rapporten klar!

Har skrivit klart min projektrapport nu, hoppas den blir bra! Tänkte ge mig på en film från Martin och sen blir det nog lite samhäll, ska vara klar när vi är tillbaka tror jag. Sen ska jag klura lite på historian, har fått ett nytt fördjupningsarbete som vi ska ha terminen ut och jag har valt att skriva om "American History X" men har inte kommit på något att skriva. Så får väl roa mig med det!

Efter skolan så blev det gymmet med My, usch va jobbigt det var att göra magövningar när man redan hade träningsverk. Körde ju spinning och core i måndags, gör inte gott efter det kan jag säga. Och yoga igår, inte heller så lätt med träningsverk i kroppen. Får se hur pigg man är imon på praktiken, och så Zumba på kvällen.

 

När vi va påväg hem, typ 5 minuter hemifrån, så får jag SMS från posten om att mina filmer fanns att hämta på ICA så vi åkte dit direkt och nu har jag dom! :D

Elin kallar mig nörd, men dom är ju så bra! Har tyvärr inget kort på boxen, men det är ju som sagt alla HP filmer, så nu har jag 1 sak mindre att köpa när jag flyttar hemifrån :D Såg boxen när vi va i Tyskland med skolan och där kostade den ca 800:- och det tyckte jag ändå va billigt, men nu ångrar man att man sa så. Tur jag inte köpte dom i alla fall, men hade ändå inte gjort det för dom va på tyska...

 

xoxo linda