Samhäll

Sitter med samhällsuppgiften och har typ två frågor kvar, kommer klara minimumgränsen för så många sidor vi skulle skriva. Eller, det är väl ingen gräns så men man skulle helst göra så. Har fastnat lite på en fråga men jag har ju gott om tid på mig att klura ut den. Handlar lite om uppväxt på 60talet så ska fråga pappa lite om det. Just nu har jag svårt att hitta svar på mina frågor, jag går mest på egna erfarenheter och vad jag själv har märkt. Men jag vet att det är sant så det borde vara godkänt. Kanske ska kolla med läraren för säkerhets skull...
 
Kanske ska ge mig på "Sagan om de två tornen" så jag blir klar med dom någon gång. Tänker beställa dom sen när jag har fixat saker till balen och studenten. Kanske kommer upp ett inlägg sen om min sommarplanering. Inget märkvärdigt eller så, är ju inte gjord av pengar och har inte lyckats få något sommarjobb då de inte gick på dagis. Eventuellt till hösten men man vet ju aldrig, kommunen har sina regler och nedskärningar. Men det löser sig :) Har ju sagt att jag ska skriva ett inlägg om Jockiboi (?) när han gick ut med att han tagit droger, kanske kommer upp det med då.
 
xoxo linda