Från veckan!

Är faktiskt otroligt skönt hemma, trots att det inte är så varmt. Gör inte allt för mycket, har börjat kolla på en serie som heter "Baby Daddy". Började tänka på den för ca 2 veckor sen när jag kollade på Kyle XY, gick in på IMDB för att se om skådespelarna är med i något mer skoj, och den snyggaste av dom alla var med i Baby Daddy, plus en annan snygging från Kyle XY. Och så vet jag att Elin pratade om den i 3an så fixade hem den innan Turkiet och började kolla i måndags, och blev helt såld! Har sett alla avsnitt som finns ute denna veckan och det är så roligt! Rekommenderar den starkt!
 
Var i Växjö igår och skulle hämta min mobil som varit på lagning. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, detta är från FB:
"Igår (tisdag) fick mamma SMS från Telia där dom skrev att hon har en enhet att hämta. Jag blev skit glad för det va min nya mobil. Gick dit idag, fick en räkning på ca 340:- och så sa dom att den inte gick att laga, och att det var en vattenskada. Big news liksom, JAG SÅG JU SJÄLV ATT DEN LÅG I TOALETTEN!? Ska alltså betala för något vi redan visste...
Fick även veta att det inte finns fler såna mobilen (Samsung Galaxy s2) så jag kan inte få en ny heller. Så nu måste vi kolla med försäkringsbolaget, igen. Visste inte om jag skulle skratta eller lipa... men bröt ihop lite i butiken.
Och en annan sak som gör dagen liiiite bättre, får "sparken" från ett jobb i september. Lovely day!"
 
Jag tycker inte att den dagen var så lyckad... Så nu ska vi kolla med försäkringsbolaget om vad vi ska göra, hoppas på den ny, annars vet jag inte vad jag gör. Sa tidigare idag att jag ALDRIG har gnällt såhär mycket över en telefon som jag gör med den jag har nu (HTC Desire). Hatar den!!
 
Älskling går GMU mellan augusti - november i Karlskrona så träffas i stort sett ingenting. Har inte sett honom sen 15 augusti, men imon kommer han hem och stannar till söndag så på lördag ska jag dit! Ska först till IKEA och sen på kalas så det får bli efter det, men kul ska det bli :)
 
Igår kom min kusin och det var kul att träffa henne igen, mycket att prata om! Lätt att prata med henne också för vi känner typ samma personer, i alla fall känner till samma personer. Köpte även knästrumpor igår, H&M har fått in snygga. Tyvärr satt dom inte lika bra som jag trodde, hade för stora lår för att det skulle bli riktigt snyggt, men mne, what to do!
 
xoxo linda