God morgon!

Tråkigt inlägg att börja dagen med men ville ändå säga det.
 
Har inte skrivit på ett tag, har inte orkat. Kom hem i söndags, slappade hela dagen. I måndags körde jag Rickard till Växjö och sen åkte jag och mamma till Green Data som skulle se om dom kunde laga min mobil, dom hade inte hört av sig på över en vecka om hur dom skulle göra så vi åkte dit istället, den går inte att laga... Sen hem! Janeth kom en runda och så började vi som kattvakter. Vi behövde inte ha henne hemma hos oss så vi går dit istället.
 
I tisdags minns jag inte riktigt vad jag gjorde, var nog hemma. I onsdags var det 8 månader med Rickard så han kom hit och på kvällen spelade vi bilbingo. Igår körde jag honom till Växjö och sen höll jag mig hemma. Idag är det Rix FM i Växjö och det ska jag på, och så ska några av volontärerna träffas och roa oss lite :)
 
xoxo linda