Julkalendrar!

Nu kollar jag på "När karusellerna sover" som är en jul kalender från 1998. Jag tycker inte att dom som gått på TV dom senaste åren har varit bra eller ens intressanta så i år följer jag en gammal goding! Mina favoriter är:
-När karusellerna sover
-Pelle Svanslös
-Albert och Herbert
-Sunes jul




Men jag gillar även:
-Pettson och Findus
-Diselråttor och sjömansmöss
-Julens hjältar
-Mysteriet på Greveholm (såg den för allra första gången i somras tror jag)

Men den bästa är nog Albert och Herbert + den jag kollar på nu, kanske för att båda utspelar sig i Göteborg, och jag älskar Göteborg! Ska försöka se 6 avsnitt idag för jag har inte kollat innan denna månaden, får se om jag "följer" någon mer kalender, har inte alla på DVD så kan bara se några, men tur att det är mina favoriter ;)

xoxo linda