Kesella - äppel och kanel

Jag tyckte faktiskt att den var helt okej, man kände verkligen kanelen på vissa ställen och det påminde om äppelpaj. Det fanns små äppelbitar och dom åt jag inte, tycker dom sånt är äckligt.

Har ingen fin bild så denna får duga. Hade äppel till ich självklart passade det, kanske för att jag inte åt dom som redan låg där i. Jag rekommenderar den men det blir lätt lite för mycket och kvalmigt mot slutet, och jag åt bara en halv burk, så tipset är att inte äta för mycket. Men personligen tycker jag bättre om den med vanilj, lättare att ha till annan "mat" och sånt. Men kul att prova nytt!

Nu ska jag lägga in rena kläder i garderoben, behövde verkligen tvätta och har en korg kvar som får vänta till söndag så jag kan tvätta jobbkläderna. Ska även se vem som vinner idol, snart dags! Hoppas på Kevin men ikväll va Elin bättre och det troddr jac aldrig att jag skulle säga, har aldrih riktigt gillat Elin.

xoxo linda