Behandling av tatueringen!

Har märkt att många gillar att påpeka hur jag har valt att vårda min tatuering nu när den är ny. Jonas sa att jag skulle ha på plats i 3 dagar, och tvätta + smörja 3 -4 gånger om dagen, då kan den vara läkt på 3 dagar, och efter dom dagarna ska jag göra samma sak förutom ha plast i en vecka. Alla andra säger att man ska ta av plasten dagen efter och att man kan använda Helosan. Och förlåt, men jag skiter fullständigt i om ni har gjort det innan och "vet" hur man ska göra, alla tatuerare säger säkert olika och sånt, men nu gjorde jag den på Wild Tattoo och då är det dom jag lyssnar på.
 
Ni har säkert rätt, men det är INTE NI som har gjort den på mig eller är utbildade inom det och har legitimation, alltså är det inte er jag ska lyssna på. Har Jonas sagt till mig att jag ska vårda den på ett sätt, ja då gör jag så! Så jag tycker ni kan sköta er själva för det är trots allt mig den sitter på och litar på Jonas. Tack för "hjälpten" men jag klarar mig bra själv tack!
 
xoxo linda