Headache (?)

Ligger i sängen med huvudvärk, blir så när jag sitter vid datorn tror jag. Håller på att kolla efter skor som jag kan ha på balen, tänkte även ha dom på studenten, men det går sådär. Det är svårt att hitta ett par som passar balklänningen, har ett par som jag är ganska sugen på men vet inte om dom passar...
 
Jobbade ju innan, tog några timmar och va hemma runt 7 tror jag. Ska plugga historia och sen ska jag se hur mycket klockan är för i så fall gör jag lite samhäll också. Imon köper jag nog en hårfärg till för att fixa längderna, syns inget där. Men det ser faktiskt bra ut med utväxten i denna färgen, det ser mer naturligt ut.
 
Rickard och Robin följer med hem imon så då tänkte jag och My att vi ska äta lite godis, spela lite spel och kanske ta lite kort, mys! Gör även tacos för det har jag tjatat om ett tag, mums! Känns som det blir en bra dag, hoppas vi inte kommer hem för sent bara, ska ju jobba innan.
 
xoxo linda