Latis!

Har inte gjort allt för mycket sen sist jag skrev. Minns inte om jag skrev det innan men va ute och gick med mamma en timme innan, kallt men skönt! Får försöka göra det oftare, man säger att man borde men sen brukar det inte bli riktigt som man tänkt sig.
 
Kollar på en inspelning just nu men den är snart slut och då blir det lite projektarbete. Gjorde lite igår kväll så ska fortsätta, måste verkligen bli klar med det snart. Vill inte och kommer inte bli nöjd, men måste ju ha något så vad gör man... Det får bli som det blir helt enkelt.
 
Ska göra lite te tror jag och sen fortsätta. Ångrar en del att jag inte har ett skrivbord i mitt rum, har bara två små bord som inte ens är en meter höga, blir väldigt jobbigt för man har inget att sitta och plugga vid utan att få ont.
 
xoxo linda