PULKA!

Syrran va hos min moster innan och hämtade tre pulkor som vi fick låna. TACK SÅ JÄTTE MYCKET! Vi hämtade Janeth och åkte till Hanaslöv (?) för att åka. Det va så otroligt kul, hade glömt hur kul det va! Har inte skrattat så mycket på jätte länge, och bra träning är det ju också. Sista åket så tog vi mittenbacken, man får ju inte åka pulka där längre men liften va inte igång och vi va dom enda som va där, så vi gick så högt upp vi kunde och orkade så vi va i jämhöjd med liften. Den första delen av backen man åker ner för då är ganska brant, men åh så härligt det va! Det va riktigt kul och härligt att åka i den backen, bra avslut på åket, dagen, helgen, veckan och lovet :)
 
Har bytt lakan, dammsugit och tvättat här hemma idag, annars har jag inte gjort speciellt mycket. Har glömt plugga hela helgen och några bilder har det inte heller blivit... Känner mig dålig igen och får nästan lite smått ångest, tror inte jag hinner bli klar.
 
Börjar 12:15 imon så det blir sovmorgon! Men tar en buss så jag kan äta i skolan.
 
xoxo linda