Put your favorite dress on girl

Har precis skrivit klart utvärdeingen av Berlin arbetet, missade ju när dom gjorde det i skolan och sen har jag glömt bort det lika fort som jag kommit på det, men nu blev det av! Samtidigt har jag haft igång en inspelninge av "Hissen - med Filip och Fredrik" och nu är det Melodifestivalen, State of Drama som vanligt. Ska verkligen skaffa den låten sen, om jag inte hinner tjata ut den.
 
Har inte gjort Historia än, dåligt.. Men ska ge katterna mat och sen börjar jag med den. Ska ge mig på lite mer av mitt projektarbete också, har två - tre bilder som jag kan ta här hemma så måste verligen passa på. Ska kolla med en kompis och han vill ställa upp på kort imon eller något. Får ta och gå igenom det sen eller imon, eller något. Ska göra samhäll också! Kanske blir en lång kväll... Men skönt att ha något att göra i alla fall.
 
xoxo linda