Söndag!

Har varit dålig på att skriva men har inte haft tid. Blev att jag stannade en natt till hos Rickard, mys! Kändes fel att åka mitt i allt även om jag kände mig ivägen, så jag stannade :) Kollade klart på Bert och så såg vi Parlamentet också. Hade gärna stannat en natt till men lovade pappa att kolla på Melodifestivalen med honom så det gjorde vi! :D Skönt att va hemma också, behöver ju plugga och det blir inte mycket gjort när man är borta även om jag har sakerna med mig.
 
En låt som jag faktiskt gillade från gårdagens deltävling var State of Dramas låt Falling. Tycker den var riktigt bra men passade inte där, men kommer nog tjata ut den ett tag! :D Blev riktigt glad när jag hörde att dom gick till final. Gillade faktiskt gubbarnas bidrag också, den som gick till final, riktigt svängig och det e en låt som man kommer ihåg. Några trodde att barnen gillade den för att det var "förbjudna ord" i den men jag tror att dom gillade att den va svängig, hade jag varit under 10 år så hade jag gått igång på själva musiken. Men alla är vi olika :)
 
Just nu ligger jag i sängen och kollar på melodifestivalen och tragglar låten fram och tillbaka. Ska ge mig på lite plugg med täntke jag, börjar med historian och sen får vi se om jag gör något i samhäll. Eventuellt så ska jag jobba idag med, slutstädning på ett ställe så det tar väl lite tid att fixa, annars gör vi det imon.
 
xoxo linda