Anställningsintervjun!

Har ju nämt att jag skulle på intervju igår, men inte var. Dels för att det är inte det finaste stället eller häftigaste, men jag har sökt jobb på Max Hamburgare och var en av de 23 som de var intresserade av. Va över 300 som sökte så jag är glad att jag kom så långt! Dom sökte 4 - 5 stycken som kan jobba helg.
 
När jag kom dit så fick jag först fråga vart jag skulle för det va inte inne i restaurangen. Sen träffade jag chefen då, en ung kille. Jag skulle berätta lite om mig och sånt. Vi va klara på runt 10 minuter.
 
Jag är ganska säker på att jag inte kommer få jobbet, för nu har jag hunnit komma på massa saker jag borde ha sagt också, men det är för sent. Får besked senast onsdag nästa vecka och jag är glad oavsett! :) Det var första gången någonsin så det var en bra övning i alla fall!
 
xoxo linda