Ger upp..

Har börjat med tidningsartikeln, men kan inte göra klart den för Elin har bilderna. Lärarna la upp en mall på Elits på hur den skulle se ut, men nu när jag har lämnat in datorn så kan jag inte öppna CS6 så jag kan inte se hur mallen är och därför vet jag inte om jag har skrivit tillräckligt. Men får lösa det imon eller något.
 
Är helt slut i huvudet så ska sova nu. Håller på att lägga över allt som jag hade på datorn igen men det tar tid så får fortsätta med det imon när jag kommer hem.
 
Va så här super snygg på fotolektionen igår...
 
Även morgondagen kommer bli lång. Slutar 11:25 så ska va i lägenheten till typ 4 innan vi kan jobba, men då ska jag göra lite skoluppgifter tänkte jag, men som inte kräver internet då mamma och hennes praktikant ska va där med. Har ju bara en sladd till internet så det är bättre att dom får ha den. Har jag tur så blir jag klar med artikeln, om det löser sig alltså. Annars ska jag skriva min refelktion och sen försöka göra klart religion uppgiften.
 
Hade ju min första religionlektion idag och det var helt okej, tror det kommer bli en bra kurs ändå. Han sa att vi kommer gå utanför religionen en del och det handlar mycket om egna åsikter och det brukar jag inte ha svårt för. Vi är en rätt liten grupp med, även om vi är blandade med den andra trean. Den andra gruppen är typ dubbelt så stor så det är skönt för mig :) Läraren var iväg på förmiddagen så vi skulle börja vid 10 idag, och ha lektion till 11:25 så man hade ju inte så super mycket tid på sig, men bara att ta det hemma i så fall :) Även om jag är stressad som satan nu för tiden, hate it!
 
xoxo linda