God morgon!

Jag har inte riktigt haft tid att skriva något här. Lämnade in min dator i onsdags, praktik i torsdags och så kom Rickard, fick datorn igår men behövde jobba hela lektionen, jobba efter det och sen Pyjamasparty med fina tjejer :)

Är lite sur på mig själv. La ju över allt jag hade på min dator till en gammal och sen tog jag bort allt från min dator dagen innan jag skulle lämna in min, ville inte att han skulle ta tillgång till mina uppgifter och bilder, man vet ju aldrig vad dom gör när man lämnar in dom. Varje gång som jag har lämnat in min dator så tömmer dom hela ändå så tänkte att det va lika bra att jag gjorde det själv. Det skulle jag inte gjort för han tog inte bort någonting mer än viruset, och hade jag haft kvar allt på datorn så hade har tagit bort viruset från mina saker också. Så nu kanske jag går virus igen när jag lägger över allt på datorn. Får väl lämna in den igen i så fall. Blir så trött på mig själv...

Ikväll blir det bio med Rickard, My och Robin. Dubbeldejt ;) Hoppas filmen är bra!

xoxo linda