Sunday!

Har haft tråkigt så jag har tagit kort på alla skor jag har, räknade ju dom för ett tag sen men hade tydligen missat några för hade ännu fler nu. Blir så sugen på vår och sommar när jag kollar på skorna, vill använda dom nu!
 
Har trottsat vintern två gånger nu genom att ha converse och skinjacka och det straffar sig. Är ganska täppt i näsan och lite sånt tråkigt, ska kanske till vårdcentralen i veckan för lite saker. Men det blir att gå påpälsad ute i fortsättningen. Har även problem med andningen, men tror att det beror på att mina väskor är för tunga för det gör ont i nacke och rygg när jag andas, så det kan ha en koppling. Får ta och rensa i dom lite. Även när jag lyfte barnen på dagis.
 
Igår va jag duktig. Fick lön i fredags så igår satte jag mig och betalade/signerade min mobilräkning för nästa månad, betalade mamma för bilen (längtar till det är klart, men då måste man kanske köpa en ny) och även fixat så hon ska få pengar för parkeringsboten som jag och My lyckades fixa.
Ska betala mamma för balklänningen efter tatueringen i februari. Den kommer så olägligt men jag vill gärna göra den så då får det bli så. Har så jag kan betala henne nu med mina sparpengar men vill vänta istället. Även en tröja som jag ska betala henne för. Men det känns skönt att ha allt sånt fixat! För ett tag sen laddade jag ner Nordeas app och det är nog den bästa jag har. Handlar jag så kan jag alltid kolla hur mycket som finns på kortet, och det finns även en funktion som heter "Låneanteckningar" som jag använder. Då har man bra koll!
 
Tråkigt inlägg jag vet, men kom inte på något bättre att skriva om. Ska ge mig på lite projektarbete snart tror jag, men först ska jag äta! Borde göra lite historia också.
 
xoxo linda
 
#1 - Anna

hej, jag undrar vart du jobbar? då jag letar efter extra jobb i växjö området, undrar om du kanske har något tips? (: tack på förhand!

Svar: Hej! Jag städar på två företag där min mamma jobbar. Jag har tyvärr inga bra tips mer än att gå runt med så många CV:n du kan och visa upp dig. Du kan ju även gå in på arbetsförmedlingens hemsida och kolla om det är något företag som söker där. Annars är det nog kontakter som gäller. Hoppas du hittar något! :)
Linda