Nelly.com

Har fortfarande inte ätit, har fixat med annat när jag har suttit vid datorn. Dum som man är så klickar man in sig på rean på Nelly.com så har beställt en tröja och ett par leggings i mönster. Tänkte ge mig på lite mer mönster, hoppas om passar bara och är mig stil. Tyvärr är dom mest svarta och det ska jag ju egentligen undvika på grund av de vita katthåren.
Har en rabatt på som jag fick i samband med min namnsdag men jag raderade det för jag tänkte att vi skulle åka utomlands denna vecka, för det är egentligen det vi skulle gjort. Men nu när det inte blev så, så hade jag ju mer pengar över och då blev det att jag beställde.
Jag raderade alltså mejlet för jag tänkte att jag ändå inte kommer ha pengar till det, då jag skulle spara lite extra till resan. Men men, dum som man är så hade jag haft användning av den nu.
 
Är sugen på ett par rosa mönstrade leggings men "spara" dom för att se om jag kan få den koden på något sätt. Det dumma är att den går ut på onsdag... Så vi får se hur jag gör :) Dom kostade 149:- så dom va ju inte dyra, men kul om man kan lösa det så! Onödigt skrivande men sånt som händer! Nu ska jag äta...
 
xoxo linda