Shopping - igår

Efter att vi ätit på "Bryggeriet" så tog vi spårvagnen till Nordstan, kom inte speciellt långt för det blev strömavbrott så vi stog still mitt i gatan mellan 5 - 10 minuter tror jag. Var rätt drygt och det känns ju alltid längre när man väntar. Det hann nästan bli tomt i vår vagn innan den körde igen. Men vi var glada ändå!
 
När vi kom till Nordstan så hade vi kanske 1,5 timme på oss innan dom skulle stänga. Kollade bara lite snabbt på allt men fick med mig en långklänning hem för 250:- Jag tycker inte att färgen blir rättvis på alla bilder, men den är en blandning av orange och corall.
 
 

Igår läste jag även ut del 2 av "Nyans" - böckerna. "50 nyanser av mörker" heter den och imon kommer min kompis mamma med den tredje boken. När vi var mer än halvvägs till Göteborg hade jag läst 100 sidor så insåg då att jag borde tagit med mig den tredje men jag tänkte aldrig på det hemma, men eftersom dom kommer imon fick jag låna hennes till jag är hemma igen och kan läsa min egen :)
Såg att den engelska versionen (originalet) har en annan framsida på sista boken. Den har handklovar så blev lite förvånad, hade ju varit roligare om dom hade samma...
 
xoxo linda