Snabbis!

Hej! Har verkligen haft något nytt att skriva om under alla dagar som volontär, mer ön just det. Och om jag skulle skriva om det varje dag så hade nog folk tröttnat. I söndags var min sista dag som volontär och det var tråkigt att sluta, trivdes så otroligt bra med alla som jobbade där och saknade dom så fort jag åkte därifrån.
 
Måndag - tisdag var jag i Göteborg med Rickard, mysigt! Och tur med vädret hade vi också :) Shoppade lite, en kjol, en tröja och 3 fodral till mina solglasögon. Köpte även en söt vit klänning med rosett på till Rickards systerdotter, hon kommer bli fin i den :) Körde hem Rickard i onsdags så då lämnade vi den + ett par skor som Rickard köpte till henne. Dom verkade bli riktigt glada för det, hans syster bara stod och oooade och sånt, det ser jag som ett gott tecken ;) Åkte hem vid halv 4 för att äta pizza med mamma, My, Simon och hans mamma, innan vi åkte på bilbingo som började vid 19. Ingen vann men det var kul stämning ändå!
 
Igår jobbade jag, lämnade in min mobil (äntligen, dör med den jag har! Kan inte ha Spotify, spel eller blogg.se appen för det får inte plats...) och fixade med mitt abonnemang, för att sen avsluta kvällen med bio tillsammans med Rickard, hans syster och hennes pojkvän. Vi såg "World War Z" och den var faktiskt bra, trodde inte jag skulle tycka det för det va zombies, men faktiskt!
 
Nu ska jag dammsuga och fixa lite hemma för ikväll är det avslutningsfest med alla volontärer och det ser jag fram emot! Kommer bli kul att träffa alla igen :) Ska se om jag hinner packa lite också för på måndag åker jag, My och mamma till Göteborg. Imon ska vi till Hällevik och på söndag är det EM final i Solna och bussen gr vid 7 från Växjö. Så har inte riktigt tid under dagarna att packa, kanske imon.
 
Nu ska jag som sagt dammsuga, får se om jag skriver mycket under semestern, det blir svårt utan appen.
 
xoxo linda