Volontär!

Igår började jag min första dag som
volontär.


Har fått mitt schema idag så jag ska jobba 3-21 juli med ca 3 fria dagar. Kommer bli kul! Men hade man fått betalt så hade det varit extra kul när man får så mycket att göra. Men hoppas på jobb i höst!!

Igår va jag även på bilbingo med My och Janeth och jag vann 400:- Skulle "egentligen" få 800:- men vi va 2 som fick bingo.

Vi bokade utlandsresa efter bingot, det blev Turkiet! Åker 18 augusti. Vi tog en ospecificerad resa så vet inte var vi ska bo. Men jag hoppas på en bra och kul resa! :)

Idag jobbade vi också. Är lite dött för det drar inte igång på riktigt fören på lördag tror jag. Visar dom nya kläderna imon för jag fixade inte allt idag.
Fick även hem mina kläder från Nelly.com och jag är nöjd!

Inte alls bra ihop men så ser det ut, men provade med ett svart linne och det blev bra. Ovant med såna leggings men gillar dom ändå.


Elin: Är du klen? ;) dom hyllorna är ju inte svåra att sätta upp ;) men håller med, dom är snygga! Och rummet blir ju skit bra! Så det gör du bra ;)

xoxo linda