Äntligen PLL!

Jag trodde ju inte att jag skulle kunna kolla på PLL på ett tag eftersom skoldatorn lämnades in, så det var nästan det första jag tänkte på när jag fick denna. Jag har inte haft speciellt mycket tid över till att kolla, eftersom jag fick den i  tisdags och det var då första avsnittet sändes, men nu har jag äntligen det! HP ä slut när som helst så då startar jag det och sen hoppar jag in i duschen, tänkte göra hårinpackning och ha ansiktsmask, var ett tag sen :) Start på säsong 4!!

Om det blir mycket stavfel eller om en bokstav saknas lite här och var, så beror det på att mina naglar är lite för lång och jag missar lätt. Dom har blivit ännu längre eftersom mina egna växer. Så tyvärr, det får ni stå ut med ett tag till! Funkar inte att ladda upp bilder just nu heller.

 

xoxo linda