Varmt och klibbit!

Kör min egna stavning där. Idag var jag och My på en arbetsintervju kan man säga, vi ska nämligen ställa upp som volontärer under dam fotbolls EM. Dom tog glatt emot oss och verkade nöjda med intervjun. Nu väntar vi bara på att få vilka dagar och tider vi ska vara där (juli) och även vilka stationer vi ska vara på. Tror det kan bli kul! Och dom är nog glada för det känns som det är sällan några ungdomar vill ställa upp utan ersättning. Jag tycker det kommer se bra ut på mitt CV, lite "ego" där men så är livet.
 
Sen hem för att gå till två praktikplatser för att få mitt omdöme. Fick från ett ställe och ska få från det andra nästa vecka. Ska kopiera det också för säkerhets skull. Sen har jag roat mig med Annelie, först här och sen hos en kompis. Vädret var riktigt skönt så vi satt och dog ett tag. Jobbigt bara för det blir så klibbit, även marken är det, eller golven då.
 
Nu har jag fixat med ännu mer CVn eftersom alla tog slut igår. Ska snart lägga mig och läsa eller ta det lugnt för imon är det midsommar. Ska inte festa, men ska till Rickard och jag är så tråkig och somnar typ vid 10 så ska försöka komma utvilad. Hoppas på bra väder med för då spelar vi kubb! ;) Så töntig är jag, och längtar till det. Ska  bli bättre på att lägga upp bilder.
 
Just det! Hämtade mina bilder på Media Markt innan, är nöjd med alla utom 4, där har dom kapat halva bilden så ansiktet syns inte, så de ska jag göra om. Ska även gå igenom och kolla så att alla bilder blev beställda, tror faktiskt att någon missades.
 
xoxo linda