Dessa lärare..

Har fått mejl av min mentor/lärare och en annan lärare som är APU ansvarig. Blir så trött på dom båda. Min mentor hade kollat på en uppgift jag lämnade in om Berlin och sa att det va jätte bra, nu fattades bara filmen med ljud. Den lämnade jag in till honom på USB för 2 veckor sen. Hon som är APU ansvarig mejlade mig igår och ville ha kontaktinformation till min handledare och plats, det gav jag henne på en lapp i början av denna terminen.
Blir så irriterad, dom ska ju ha koll på sånt här! Och så kan dom sitta och "anklaga" oss elever när vi inte har koll på allt eller så. Dom har ju ingen koll på någonting som man lämnar in.
 
Dagen i övrigt har varit helt okej, varit lite trött och sånt bara. Ska göra mig klar för vid 5 åker jag till Växjö för att träffa mamma, och vid 6 blir det Zumba.
 
xoxo linda