Full frys

Igår åkte jag och My till Rickard efter vi haft våra ansiktsbehandlingar. Hans ena syster ska fixa våra balfrisyrer (kan redan ha nämnt det...) och nu provade vi att sätta upp det och jag är helnöjd! Hon är riktigt fuktig och har verkligen koll på hur man ska göra och vad som är snyggt. Vi ändrade min frisyr lite, eller la till kanske man ska säga, och det kommer bli mycket bättre! Den är väldigt enkel men jag gillar den, det som kan va svårast är att min lugg är lite kort så jag hoppas den växer.
 
Efter det bowlade vi och jag kom tvåa, rätt nöjd ändå. Men vi insåg att under alla år som jag har bowlat så har jag hållt fel. Förstår inte hur jag har lyckats med det. Har tagit lite kort som kommer upp sen.
Idag har vi inte gjort så mycket, vi somnade om efter frukosten, till halv 1 för då ringde My. Vi bakade pizza till lunch och även där tog jag lite kort. Uppdaterar så dåligt när jag är med honom ju så nu tog jag till och med lite kort.
 
Sen jag kom hem så har jag ätit och bokat tågbiljetter till Göteborg. Så nu är det bestämt att jag, My och Rickard åker dit 29 april, bara över dagen men det är för att se om vi hittar det sista till balen, och för att Göteborg är så jäkla underbart! Min favorit stad i Sverige, helt klart! Och att Ulrik Munther är därifrån har gjort det ännu bättre.
 
Nu ska jag läsa lite, och kolla på Full frys. Ska plugga lite historia också, hoppas det mesta sitter ännu. Börjar bli hungrig igen så ska göra mig en tallrik kesella och äppel, mumma! Imon blir det yoga och zumba.
 
xoxo linda