"Helgen"

Har ju varit ledig måndag - onsdag så då kallar jag det helg. I måndags så va vi ju i Göteborg, bilder på shoppingen kommer, har bilderna i mobilen. Köpte bara 4 saker men jag behövde inte mer. Va sugen på en tröja till men jag struntade i den, ångrar det lite nu men hade antagligen ångrat om jag köpt den med så det jämnar väl ut sig...
 
Igår så va det ju valborg. Åkte hem till Rickard och vi grillade med hela hans familj + respektive. Mysigt :) Och riktigt gott! Vi skulle gå ner till brasan men den hade redan hunnit brinna ner så det va bara lite lågor på marken, så det var bara att vända hem igen. Gjorde inte så mycket under kvällen, läste lite och sen somnade jag.
 
Idag har vi solat en del, trodde aldrig jag skulle få färg men är röd i asniktet, på halsen, på bröstet (kommer synas på en bild med shoppingen), på magen och på båda smalbenen. Låg nog lite snett för jag är mer bränd åt det högra hållet. Snyggt! Röd och fin på dagis imon :) Vi grillade idag med, mums! Sen åkte jag hem.
 
Imon börjar vardagen igen, så då är det dags för praktik. Det är bara 4 gånger kvar med imon inräknat så det är ändå lite skönt. Trivs ju och så, men det är ju ett steg närmre studenten som är om 41 dagar.
 
xoxo linda