Iron man 1

Har kollat på den nu för imon ska vi se 3an på bio, men först ska vi se 2an hemma.

Har varit en bra dag. Bra betyg i estet, slutade tidigt i skolan så jag och Elin drog till Wild Tattoo för jag ville se så min har läkt bra och Elin skulle se om dom kunde fylla i 2 streck dom missat. Han tyckte min va bra men han tyckte att konturerna va lite bleka, så på tisdag ska jag fylla i dom. Trodde jag skulle betala först men det gör hab tydligen gratis, trodde inte der eftersom det inte var något fel, bara han som är petig. Tycker det är jättebra av honom :) Sen drog vi till Kjell och company för att se om jag kunde få ny plast till mobilen för den har varit sliten några månader nu. Tydligen täckte inte garantin det men han i kassan sa att den borde det så han bytte den gratis, även det är jättebra! Den ser ut som ny nu :)

Vi har inte gjort så mycket idag, grillat korv och sett på film. Tror jag ska lägga mig snart, trött som ett as. Somnade innan, kul sällskap...

xoxo linda