Praktiken

Usch vad dom har varit bråkiga på dagis idag. Trotsåldern antar jag, dom är mysiga men ibland orkar man bara inte. Bara 3 gånger kvar nu, kommer sakna dom.
Blir nästan rädd när man hör dom andra barnen som är runt 4-5 tror jag. De pratar om att de får pistoler i present, en hade fått 3 stycken. En annan pratade om att han hade knivar hemma. Alltså på riktigt? Vad är det för föräldrar egentligen? Och dom slåss, sparkas, knuffas och beter sig som jag vet inte vad. Man borde filma alla under en dag så får föräldrarna se hur dom beter sig. Men jag antar att det är normalt egentligen, dom vet ju inte bättre i den åldern.
 
Ska snart hoppa in i duschen för vid 8 är det Let's dance. Får se om det är något att ha eller så. Imon är det skola igen och då ska vi väl jobba med APU uppgiften och jag blev klar med bilderna idag så lär väl bli helt klar imon. Men man vet aldrig, kanske är svårare än jag räknat med.
 
Glömde skriva att jag köpte ett par trosor i måndags också. Vita sloggi trosor som jag ska ha under studentklänningen för det är inga sömmar på dom. Har ett par svarta till balen så hoppas dom är bra. Kostar 120:- styck, lite dyrt tycker jag. Beställde studentklänningen och skorna som jag ska ha på både balen och studenten i tisdags. Någon i klassen tyckte att man inte är smart om man tar klackar på studenten, det är ju ändå mitt val och vill jag ha det så ska jag ha det. Tänker inte vara full som alla andra, jag vill komma ihåg dagen. Erat problem om ni är för fulla för att kunna gå i ett par klackar, hur svårt är det liksom?
 
xoxo linda