Sliten...

I tisdags så bjöd Martin mig på lunch och då åt vi på Meat, riktigt gott! Tycker man fick rätt mycket mat också så det är något jag rekommenderar.

Igår va det pubrunda. Hade riktigt kul och är helnöjd med kvällen. Tyvärt var det några killar från Växjö Fria som skulle bråka med oss på dansgolvet ett bra tag. Någon av dom, eller en tjejkompis till dom, sparkade mig rätt hårt i baken. Då gick jag faktiskt och sa till vakten som sen sa till killarna. Dom lugnade sig ett tag och jag gick för dom sabbade min lust, men tydligen va dom på My och Elin lite. Detta hände runt 11 och mamma hämtade oss 12 så det va ingen fara.
Vi avslutade kvällen på ett bra och kul sätt på första dansgolvet :) Tack för en kul kväll!

Elin fixade våra tröjor, super snygga ;)

Idag va man verkligen trött och sliten, har inte fungerat riktigt som jag ska idag. Har klippt gräset och varit på zumba, kul!

Imon slutar jag vid lunch och sen ska jag hem och plugga, måste bli klar med historian till onsdag.

xoxo linda