Test for friends

Vi sitter och spelar det typ hela tiden, inte kul men man fastnar ändå.
 
I alla fall, har historia nu och det går sakta. Redovisning 29 maj så har inte så jätte lång tid kvar. Han har ändrat så den är muntlig men jag har ju gjort mitt arbete utifrån att det skulle vara skriftligt, som han sa först. Men det var lugnt ändå, ska lämna in det så och sen kanske jag visar något klipp eller så istället. Vi får se. Men ska jobba mer med detta hemma istället för det är svårt att sitta med filmer här, plus att jag fortfarande har glömt att lägga ner mitt headset... Så ska nog fixa lite med detta hemma sen, ska bara leta upp syaffären hemma så jag kan sy upp min balklänning. Hoppas min studentklänning kommer idag med, får se om den är bättre gjord. Ska vara noga med så jag får tillbaka mina pengar för den förra!
 
Lunch om typ en timme och jag är hungrig. Skrev inget igår, men då var det redovisning av PA och det gick väl bra, var inte speciellt svårt. Sen åka och jobba med syrran, sen hem. Då duschade jag och sen kollade vi på semifinalen inför ESC finalen på lördag.
 
xoxo linda