Trött och hungrig

Har gjort en del på historian, borde hinna klart till deadline. Får se hur jag gör med det muntliga, jag behövde ju inte men kanske att jag visar något klipp. Den scenen jag hade velat visa var tyvärr för lång, ca 7 minuter, och det orkar man inte titta på, det blir så tråkigt.
 
Har gjort lite foto också. Fixat klart inför redovisningen i media på fredag så jag är väl hyffsat redo, om jag nu hinner va med på den... Annars är det ju bara att ta det nästa vecka.
 
Är trött och har ont i huvudet så kanske ska gå en runda efter jag har ätit, pappa skulle fixa med det. Blir fisk, mums! Betydligt bättre än fisken i skolan! Tyvärr lyckas jag alltid få ben trots att den är benfri, men jag är van. Bara att plocka bort.
 
Va i syaffären innan och dom skulle fixa klänningen, hoppas det blir bra. Trevliga tanter som jobbade där. När jag kom ut i klänningen så stod dom och sa "ååååh gud va fin!" "Åh vilka former!" "Jag har aldrig sett så höga skor!" "Jag ser inte ut så även om jag drar in magen!" Ååååh så fin!". Då är det ju kul att gå dit :) Men som sagt, trevliga va dom och dom verkar har koll.
 
xoxo linda