Dessertmästarna!

Ligger i sängen och kollar på TV, och tar det lugnt :) Just nu kollar jag på Dessertmästarna, snart final!




Jag i fredags:

Förfesten varade för länge så kände inte för att gå in på Grace, så stack till Sports istället men gick tillbaka till lägenheten med älskling efter ca 30 minuter. Det var inte speciellt kul och vi va trötta!

I lördags följde jag med mamma till Kosta på julmarknad, hittade en klänning till nyår :) Sen hem till Rickard och stannade över natten. Hans syster färgade mitt hår, supersnällt! Hon hade sin dotter med sig och hela hon är ren lycka! Hon va gosig och har rätt nyligen börjat lära sig mitt namn så hon letade tydligen efter mig :) När jag får barn hoppas jag det blir en lika charmig och söt unge som hon, helt underbar :) hon är drygt 1,5 år och ska snart bli storasyster, svårt att tro att en sån liten ska bli storasyster, hon är ju inte stor. Nu babblar jag känner jag, blev reklam...

Sista veckan hos Radix som jag går heldagar, härligt! Fortfarande inte hört något från "jobbet" så ska dit på fredag och kolla vad som händer om dom inte hör av sig innan.

xoxo linda