Lyxfällan!

Sitter och kollar på Lyxfällan just nu och blir mest bara arg på dom som är med. Det handlar om ett ungt gift par som har 3 barn. Mannen (29 år, ser ut som 23) har 5 mobilabonnemang som frun inte ens kände till, han lägger tiotusentals kronor på en bil som ändå har körförbud och skiter fullständigt i räntan när han tar lån för han vill bara åt pengarna. Visst, bara 1 av barnen är hans men han har ändå ett ansvar över dom andra 2, och så lägger han pengar på sån skit? Och dom tar massa lån för att ha råd med... ingenting? Vissa förstår inte hur man ska prioritera vissa saker, och så blanda in barn i det, helt oskyldiga människor. Blir arg! Hoppas verkligen inte man själv hamnar där, alltså med skulder och ingen IQ. 
 
I alla fall! Har kollat på 4 avsnitt av TVD ikväll, var ett tag sen så kände att jag behövde det :) Janeth tipsade om en serie som är lite i samma stuk, vissa roller är med och så, och den heter "The Originals" har jag för mig. Tänkte kolla klart säsong 4 av TVD innan jag ger mig på den nya, så kan jag mixa den och säsong 5. Har även 1 avsnitt av Glee som väntar! 
 
Imon är det tema på Radix så får se om det ger något! När vi kommer hem väntar intervjun över Skype och sen blir det träning! Har lugna planer för helgen, Rickard åker tillbaka till Karlskrona på fortsatt utbildning så det är första helgen på länge som jag faktiskt är hemma. Blir förhoppningsvis mormor på lördag och så ska jag träffa Elin på söndag! Så det ska bli en skön helg faktiskt. 
 
xoxo linda