Åker imon!

Imon åker jag hem och det ska bli skönt att få sova i sin egna säng! Har inte nämnt det men ni kanske har räknat ut att jag bor här helt ensam. Rickard åkte tillbaka till Karlskrona (GMU) i söndags kväll och sen dess har jag varit ensam. Det har gått riktigt bra och så men lite drygt i längden. Verkar som att hans föräldrar kommer hem imon, annars får någon annan ta hand om djuren sista natten! Ska jobba imon med så vill inte komma iväg för sent eftersom man inte har sovmorgon i veckorna längre...
 
My beställde föresten klänningen igår. Jag hade tur med den för en kostade bara 69:- och enda storleken som fanns kvar var XS, vilket jag skulle ha! Hade hittat andra fina och billiga med dom är för stora. Ibland önskar jag att man vore större för då är det lättare att hitta kläder. Men skulle aldrig vilja vara större, alla snygga kläder finns ju till smala! Även rätt tacksam att jag och My har i stort sett samma storlek när det gäller kläder, om det krisar kan man alltid låna! Nu menar jag alltså inte underkläder för dom som tror det. Men det är skit smidigt! Även om vi inte har samma smak.
 
xoxo linda