Bilder från veckan!

Har inte varit så bra på att skriva här men här kommer en liten blandning av bilder från mobilen, har några på datorn men dom kommer väl imon eller något. Igår gick vi igenom CV och idag var det personligtbrev, dom fick läsa igenom och tyckte att det var bra så jag skickade iväg 5 ansökningar. Kom på att jag kan ha skrivit ett ord fel som jag borde dubbelkollat innan jag skickade dom, men det är så dags nu... Tror inte det gör såotroligt mycket men vill ju ha det felfritt! Imon är det personligmarknadsföring, spännande! En av jobbcoacherna (finns 5) älskar att marknadsföra sig själv så han ska ta det temat. Förövrigt är han och den coachen jag har riktigt roliga! Skojar om allt och alla och gör att det blir extra kul att vara där :)  
Inga överdrivet roliga bilder men det är alltid något.
 
Imon är det fredag och vanligtvis skulle jag tycka att det är skönt men på lördag ska jag skriva högskoleprovet och är lagom nervös inför det. Gjorde gamla prov att öva på och jag hade inte ens hälften rätt på någon av dom delproven jag övade på. Kommer inte få ett bra resultat men det är väl mest en "skojig grej" detta. Matten kommer jag ALDRIG att klara. Visst, jag läste matte B men det är inget som ens liknar den matten. Det känns som det är C eller D för. Jag gissade på alla frågor vilket inte är speciellt kul, var inte säker på någon och det känner jag är väldigt tråkigt. Ska nog prova läsförståelsen i engelska och svenska imon. Hoppas drt går bättre!
 
xoxo linda