God natt!

Har svårt för att gå och lägga mig tidigt nu när man är ledig. Imon ska jag upp vid 8 för vid 10 ska jag till Arbetsförmedlingen. Jag ska skrivas in i jobbgaranti för ungomar fram tills jag får börja jobba. Hoppas det blir snart, helst denna månaden men senast i november. Var ju inte så sugen på det stället innan men jag blir bara mer och mer taggad! Jag tror att det är ett ställe där man har kul och verkligen fungerar med kollegorna. Hoppas dom inte ångrar sig nu medan man väntar... Kommer väl bli timanställning men jag kommer tacka ja till alla tider!

Börjar svamla känner jag. Sån blir jag om kvällarna/nätterna när jag egentligen borde sova. Har svårt att sova för jag längtar till lördag när jag äntligen får träffa Rickard! Jobbigt att knappt kunna prata, man bara ligger hemma och psykar sig själv... Tycker ändå jag har tagit det bra och jag vet andra som tycker det också så det är ju alltid något!

Imon ska jag fira min kusin som fyller 25 och efter det ska vi ut ihop. Hoppas dey blir kul! Är lite kluven bara, vet inte om jag ska träna eller inte, känns som det blir stressigt för det är gruppträning så jag kan ju inte bestämma tiderna. Men det märker jag imon.

Känner att jag ska sova nu. Vill så gärna få ihop pengar så jag kan köpa julklappar, spontan shoppa, spontan luncha, äta ute, gå på bio, bjuda R på något, åka utomlands med R och tatuera mig! Men det är bara att vänta.

xoxo linda