Högskoleprovet

Gjorde ju som sagt provet idag och det gick inte alls bra! Det var slut 16:20 och från och med 17:00 kunde man rätta själv (fick ett separat papper som man kunde fylla i och ta med hem) och precis som jag trodde så hade jag ca 1/3 rätt som jag haft när jag har övat. På en hade jag 1 poäng fårn hälften... 
 
Det är uppdelat i 5 delprov men bara 4 räknas. Man gör alltså en på "låtsas" men man får inte veta det fören alla prov är avklarade, om dom ansvariga har fått veta det. Det var riktigt drygt och tråkigt att göra det. 5 delar och alla var 55 minuter. Var så trött på luchen när vi hade gjort 3 delar, ville bara hem och sova! 
 
Ska upp och lägga mig framför TVn och hoppas på att något kul visas, ska äta lite godis också tror jag. Innan lunch (12:50) hade jag tryckt i mig 3 äppel, 1 påse morötter och någon näve cashewnötter (?), och till frukost hade jag rester från igår så det var lök i det. Magen sved lagom bra runt 12 - tiden... Gick över sen men ska inte äta mer äppel idag, vet ju att jag får ont och det brukar svida men det är ju så smidigt att ha med sig! 
Har kvar kinamat från igår så det har jag ätit lite men det räcker till en portion till! Ska ge marsvinen lite gott nu med tänkte jag, det är ju lördag så då ska dom få varsin gottepinne för gnagare. 
 
xoxo linda