Ringen

Här kommer lite fler bilder från veckan. Ringen ser lite mörk ut men den är i silver, inte äkta men vad gör det! Har hittat en klänning jag vill beställa och ta till jul, den är röd och det är en färg som jag i stort sett aldrig använder, vet inte om jag har något rött mer än ett par jeggings? I alla fall, den skulle passa till jul och den va på rean så därför vill jag ta den nu! Tyvärr har jag ingen dosa och jag tror inte någon här har Nordea så ska låna My istället, tur man är två! 
Jag vet att första bilden är suddig, men om man kollar så kan man faktiskt se var den tydligaste regnbågen slutar. Kunde göra det i stort sett hela vägen mellan Växjö och Hovmantorp. Man ser ju adlrig exakt var en regnbåge slutar/börjar men så här nära har jag aldrig varit. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag fixa mat och kolla på Idol. Har lösgodis också som jag köpte tidigare i veckan, får se om man orkar äta det sen :) Annars får jag spara det till imon! 
 
xoxo linda